Lidé: Pavel Zmitko řídí prodej interních disků WD, Martin Káňa vede jejich marketing

3. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: LinkedIn
Tým Western Digital pro interní disky má nové šéfy prodeje a marketingu. Důvodem je zvýšení efektivity spolupráce obou složek.

Společnost WD oznámila dvě personální změny v manažerském týmu, přičemž se obě týkají segmentu interních disků. Novým sales managerem pro tyto produkty se stal Pavel Zmitko (na fotografii), který na pozici nahradil Jiřího Olejníka, jenž se v rámci společnosti přesouvá na jinou pozici.

Zmitko bude zodpovědný za prodej interních disků na českém i slovenském trhu. Ve WD již 7 let, na česko-slovenském IT trhu se pohybuje již dvě desetiletí.

V souvislosti s touto změnou došlo i výměně na postu šéfa marketingové podpory interních disků. Tím se stal Martin Káňa. Důvodem této změny je podle WD snaha dosažení efektivnější spolupráce prodejních a marketingových manažerů.

V týmu manažerů pro externí disky k žádným změnám nedochází.

Zdroj: WD

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14