Lidé: Petr Chaloupka marketingovým manažerem Autodesku v Tech Datě

18. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Tech Data Distribution, jeden z největších tuzemských distributorů, posiluje svůj marketingový tým. Novým marketingovým manažerem pro produkty Autodesk se stal Petr Chaloupka. Jaké jsou jeho plány v prodejním kanálu?

Petr Chaloupka - nový marketingový manažer Autodesk v Tech Data DistributionPetr Chaloupka (40) absolvoval České vysoké učení technické v Praze a do společnosti Tech Data si přináší dlouholeté zkušenosti z oboru prodeje softwaru. Před nástupem do nové pozice působil ve společnosti Siemens PLM Software, kde zastával pozici SW Application Engineer a později Sales Manager.

Jeho hlavním úkolem v nové pozici má být podpora všech marketingových aktivit spojených s produkty Autodesku. Od určování marketingové strategie pro jednotlivé produkty, přes komunikaci marketingových aktivit s Autodeskem až po realizaci akcí pro marketingovou podporu prodejců. Cíl si Petr Chaloupka stanovil v nové pozici prostý potřeby dalšího vysvětlování – pomoci k dalšímu růstu společnosti.

bitcoin školení listopad 24

Toho chce Petr Chaloupka dosáhnout i pomocí nové marketingové strategie, ta ale nepřijde okamžitě. „Zatím se seznamuji se stávající strategií, takže je zatím předčasné o nové strategii mluvit. Blíží se nový finanční rok Tech Data Distribution a v rámci plánování se určitě budeme uvnitř firmy o strategii bavit. Já osobně věřím v této těžké době v přímý marketing a rád bych také využil všechny možnosti, které nabízí bouřlivý vývoj on-line marketingu,“ uvedl pro Channelworld Petr Chaloupka.

Dále také doplnil, že Autodesk má v současnosti zajímavý program pro marketingovou podporu partnerů nazvaný Sales Development Fund. Ten motivuje partnery více investovat do marketingu a pomáhá jim naplánovat společně s distributorem marketingové aktivity. Tech Data je výhradím distributorem Autodesku pro ČR i SR.

Čtěte dále

ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data