Lidé: Petr Matoušek se stal marketingovým ředitelem Mall.cz

25. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jeden z hlavních českých e-tailerů Mall.cz relativně krátce změnil obsazení pozice marketingového ředitele.

O změně na postu marketingového ředitele společnosti Mall.cz, který nově zastává Petr Matoušek, informoval server Lupa.cz. Podle veřejných informací v profilu na LinkedIn doposud Petr Matoušek drží pozici partnera ve společnost Performio.

Dříve pracoval jako group product&marketing manager v Centrum Holdings nebo ředitel onlinu v Ringieru.

Předtím na pozici působil pouhé dva měsíce Filip Kahoun, který jako dřívější zástupce nahradil odcházejícího marketingového ředitele Petra Krále.

Tuto změnu Lupě potvrdila i mluvčí Mallu Michaela Gregorová: „Filip Kahoun funkci opustil po vzájemné dohodě, ve firmě už nepracuje.

Zdroj: Lupa.cz, LinkedIn, Médiář.cz

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry