Lidé: Richard Walitza ředitelem rozvoje mobilních plateb a inovací společnosti MasterCard Europe pro ČR a SR

3. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: MasterCard Europe
Richard Walitza bude na nově vzniklé pozici ředitele rozvoje mobilních plateb a inovací zodpovědný za oblast nových platebních technologií. Na starost má český a slovenský trh. Odkud přichází?

Richard Walitza, ředitel rozvoje mobilních plateb a inovací společnosti MasterCard Europe pro ČR a SRRichard Walitza (43) se bude ve společnosti MasterCard věnovat rozvoji mobilních plateb a PayPassu. Jeho úkolem bude napomáhat zavádění nových řešení pro mobilní telefony nejen z oblasti plateb, ale i z nefinančních oblastí - např. z dopravy, věrnostních schémat či mobilního marketingu, uvádí MasterCard.

Od 1. 10. 2012 má Richard Walitza v náplni práce také spolupráci s bankami a mobilními operátory, dopravci, obchodníky a dalšími společnostmi.

Mým cílem ve společnosti MasterCard je rozvoj mobilních plateb a nových technologií tak, aby se Česká republika a Slovensko v nejbližší době zařadily mezi evropské špičky v této oblasti,“ uvedl v oznámení nový ředitel pro rozvoj mobilních plateb a inovací MasterCard Europe.

Richard Walitza dosud pracoval ve společnosti Telefónica Czech Republic, kde se věnoval oblasti nových platebních řešení a platebních technologií (především NFC) a vedl oddělení NFC & Financial Services.

Svou kariéru v České republice začal v Českém Telecomu, kde měl na starosti strategii a vývoj nových obchodních příležitostí pro oblast státní správy a bankovnictví.

bitcoin školení listopad 24

Před příchodem do České republiky žil Richard Walitza 15 let v Německu, kde v roce 1997 založil společnost Riwal Group Ltd. Deutschland a věnoval se podnikání v oblasti zásilkového a internetového prodeje.

Richard Walitza se narodil v Třinci. Je ženatý a má dvě děti. Na Fachhochschule Würzburg-Schweinfurt vystudoval zahraniční obchod.

Zdroj: MasterCard Europe

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti