Lidé: Roman Hilšer je nový marketing specialist u společnosti Lenovo

1. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Lenovo posílilo svůj marketingový tým.

Společnost Lenovo oznámila změny ve svém marketingovém týmu. Na pozici Marketing Specialist nastupuje Roman Hilšer, který bude zodpovědný za zajištění marketingových aktivit společnosti v České republice. Na pozici nahrazuje Lucii Orlovskou, která v září povýšila na pozici marketingové manažerky.

Roman Hilšer bude mít na starosti zajištění marketingu značky a produktů, plánování a koordinaci kampaní včetně přípravy a realizace promoakcí. Před nástupem do společnosti Lenovo získal zkušenosti z oblasti marketingu ve společnosti Young & Rubicam Prague, kde vedl zakázky v rámci kampaní a BTL aktivit společnosti Vodafone Czech Republic.

Roman Hilšer vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné na Slezské univerzitě v Opavě. Mezi jeho koníčky patří především cestování a sport.

Zdroj: Lenovo, ChannelWorld

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends