Lidé: Tereza Houdková je marketingovou managerkou TP-Linku v ČR

11. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TP-Link
Společnost TP-Link s účinností od 1. ledna posílila svůj tuzemský tým o Terezu Houdkovou.

Tereza Houdková bude mít z pozice marketing managerky ve společnosti TP-Link na starosti kompletní marketingovou komunikaci.

Vystudovala obor Globální podnikání a management na Newton College v Brně. Svou kariéru začala v PR agentuře DataConsult. Později pak působila jako marketingový specialista pro značku Toshiba a v PR agentuře LivePR plnila úlohu marketing directora. 

„Značka TP-LINK působí na českém trhu již tři roky, během nichž se dokázala úspěšně dostat do všeobecného povědomí. Úkolem našeho nového Marketing managera bude další zvyšování efektivity komunikace a jejího detailního zaměření,“ okomentoval poslání Terezy její přímý nadřízený Felix Wang, country manager firmy TP-Link. 

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci