Logitech mění vizuální identitu, design hraje prim

8. 7. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Logitech
Dnes společnost Logitech odhalila největší změnu své značky v historii. Hlavní důraz klade na design.

Společnost Logitech, jejíž portfolio se od roku 2013 posunulo nad rámec PC periferií, modernizuje logo a chystá další změny v identitě značky.

Vybrané produkty bude Logitech prezentovat pod značkou Logi. O které produktové segmenty půjde, ale výrobce neupřesnil. Vypadá to spíše, že jde o mezistupeň úplného přejmenování na značku Logi.

Můžete očekávat odvážné barvy a prosté formy designu, které se budou objevovat na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech v průběhu následujícího roku,“ uvedla společnost v oznámení.

Video

bitcoin školení listopad 24

Vybudovali jsme tým nejlepších a nejšpičkovějších designérů, který jako hlavní designér vede Alastair Curtis. Design stavíme do středobodu všeho, co děláme. Design je pro nás kombinací pokročilé technologie, obchodní strategie a spotřebitelských ohlasů. Naše produkty urazily dlouhou cestu a nyní nastal čas, aby se kupředu posunula i samotná značka,“ vysvětlil důvody změny Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech.



Zdroj: Logitech

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys