Lucie Dvořáková vede oddělení zákaznické podpory v Esetu

19. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Eset
Nová manažerka zákaznické podpory se plánuje věnovat zkvalitňování péče o zákazníka i podpoře svého týmu. Do Esetu přichází ze společnosti Wordline.

Společnost Eset oznámila, že vedení zákaznické podpory její české pobočky přebrala Lucie Dvořáková. Jako manažerka se chce v nové pozici především soustředit na podporu svého týmu, aby mohl odvádět svou práci co nejlépe.

V oblasti zákaznické podpory mám dva cíle. Na prvním místě je zákazník, a proto je mým záměrem poskytnout kvalitní péči o něj tak, aby měl jistotu, že kdykoliv se na nás obrátí, bude spokojený, popisuje své ambice Dvořáková.

Druhým cílem je péče o lidi uvnitř týmu. Protože spokojený tým lidí se stává i týmem výkonnějším a na lidech může firma stavět,“ upřesňuje.

Dvořáková přináší zkušenosti z pozice onboarding managerky nadnárodní společnosti Worldline. Předtím působila šest let v Komerční bance.Je absolventkou oboru Sociální práce na Univerzitě Karlově.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14