Luděk Kováč je novým kreativním ředitelem ve společnosti Acomware

10. 4. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Acomware
Na pozici Head of Creative nahrazuje Marka Říhu, který se nově věnuje strategickému rozvoji značek. Kováč dříve působil jako kreativní ředitel v agentuře Wunderman Praha.

Konzultační společnost Acomware oznámila, že na začátku dubna jmenovala novým kreativním ředitelem Luďka Kováče. Na pozici Head of Creative nahrazuje Marka Říhu, který se bude do budoucna věnovat strategickému rozvoji značek.

Luděk má za úkol další rozvoj našich kreativních služeb. Zároveň očekáváme, že oddělení pod jeho vedením úspěšně naplní nové výzvy a cíle naší agentury,“ uvedl David Vurma, CEO společnosti Acomware.

Kováč v minulosti působil na kreativních pozicích v agenturách Face Up či Wunderman, kde se podílel na kampaních značek jako O2, Microsoft nebo Ford.

Zdroj: Acomware

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data