Lukáš Cikánek povede pražský tým společnosti Proficio

27. 5. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Proficio
V Proficiu se bude věnovat zejména komunikačním strategiím a rozvoji strategického partnerství s největšími klienty.

Společnost Proficio oznámila, že v návaznosti na úspěšné období podtržené 60% meziročním růstem otevírá nové kanceláře a posiluje svůj pražský tým, který bude nově fungovat pod vedením strategického ředitele Lukáše Cikánka.

Skupina v reakci na pokračování loňského úspěšného roku letos cílí na obrat přes 100 milionů korun. V plánu je podle Proficia také akvizice a tvorba několika nových brandů, které budou v rámci firmy fungovat samostatně.

Cikánek se postaví do čela týmu, který se stará o klienty jako je např. pojišťovna Direct nebo firma Manboxeo, s cílem pomoci stávajícím i novým klientům k dosažení pozic lídrů v marketingové komunikaci na českém i zahraničních trzích.

Dříve působil ve společnostech Seznam či Ahold Czech Republic (Albert), do Proficia přichází z firmy MarketUP, ve které nejprve působil na pozici project manager a posléze jako digital strategist.

Na poli konzultačních a digitálních služeb patří společnost Proficio mezi silné a ambiciózní hráče. Já se velice těším, až ji společnými silami posuneme ještě dál a staneme se tak jedničkou mezi českými marketingovými společnostmi,” uvedl Cikánek.

Naší vizí je dál rozšiřovat tým stratégů a je perfektní, že s Lukášem jej navíc obohatíme o nové know-how z marketingové komunikace i zkušenostmi z jiných vertikál,“ dodal Petr Halík, CEO společnosti Proficio.

bitcoin školení listopad 24

Proficio rovněž investuje do rozvoje v rámci Business Intelligence – pokročilé vizualizace dat, jež je spojená s řízením zdrojů. Podle svých slov je jednou z prvních digitálních firem v České republice, která tuto službu nabízí.

Zdroj: Proficio

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends