Lukáš Martinák posiluje marketingový tým Lenova

8. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Nový marketing specialist v týmu české pobočky společnosti Lenovo bude mít na starost propagaci značky a jejích produktů ve spolupráci s partnery a dodaveteli. Zkušenosti si přináší ze společností Fitness Innovations a Mindshare.

Společnost Lenovo představila novou tvář ve svém marketingovém týmu. Lukáš Martinák (28) nastoupil na pozici marketing specialist a v týmu společnosti nahradil Alenu Týfovou. Jeho úkolem bude propagace produktů a značky Lenovo a zajištění marketingových aktivit ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli.

Před nástupem do Lenova působil Lukáš Martinák ve firmě Fitness Innovations jako projektový manažer zodpovědný za nové projekty a souvisejíc marketingové aktivity. Zkušenosti v marketingovém oboru získal také v agentuře Mindshare, kde pracoval jako client leadership executive.

Martinák vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Podnikání a administrativa. Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na inline bruslích, street workout, cestování, dobré jídlo a elektronika.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci