Mailstep hlásí nárůst obratu o 46 %, expanduje do Evropy

23. 1. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mailstep
Vyšší tržby společnost očekává i letos, zároveň chystá velkou expanzi na vybrané trhy severní a jižní Evropy.

Společnost Mailstep uvedla, že se jí v uplynulém roce podařilo zvýšit obrat o 46 %. Zatímco v roce 2021 dosáhly tržby více než 450 milionů, loňský rok skončil na 660 milionech korun. Investice Mailstepu v České republice se pak v roce 2022 vyšplhaly na 180 milionů korun.

Rok 2022 byl složitý skoro pro všechny podnikatelské segmenty. Naše plány sice počítaly s ještě vyšším obratem, přesto nárůst o 46 % při obecném poklesu e-commerce trhu beru za dobrý výsledek,“ uvedl Libor Hudeček, generální ředitel společnosti Mailstep.

Po loňských velkých investicích do posílení naší infrastruktury čekám i letos meziroční nárůst o desítky procent, hlavně akvizicí nových zákazníků,“ upřesnil Hudeček.

Úspěšné Vánoce a celoevropské ambice

Uplynulá vánoční sezóna navzdory nižším celkovým tržbám e-shopů v České republice skončila pro Mailstep úspěchem. Při meziročním srovnání s rokem 2021 podle společnosti došlo k nárůstu počtu vyexpedovaného zboží o 33 % na celkem 600 000 zásilek.

Výrazně vzrostl i počet expedovaných objednávek Mailstepu během vánoční sezóny. Zásilky jsme rozeslali do šedesáti zemí po celém světě, například i do Hondurasu. Nejčastěji putovaly do Česka, Itálie a Německa,“ informoval David Začal, obchodní ředitel společnosti Mailstep.

V letošním roce se vedle dalšího upevňování pozice české fulfillmentové jedničky chystá Mailstep otevřít své pobočky v dalších evropských zemích. Vedle Itálie, kam vstoupil loni, připravuje expanzi do Řecka, Španělska a do severní Evropy.

bitcoin školení listopad 24

Naším cílem je do tří let vybudovat celoevropskou síť distribučních center pod názvem Mailship. A samozřejmě i výběr zemí není náhodný – budeme tak schopni svými službami pokrýt celou Evropu z jihu na sever i z východu na západ,“ doplnil Hudeček.

Zdroj: Mailstep

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?