Mall.cz rozšiřuje koncept partnerského prodeje a chce s ním expandovat na nové trhy

29. 3. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Více než stovka partnerů zapojených do programu Mall.cz se může od dubna 2018 těšit na posílené logistické služby zprostředkované sítí Uloženka v ČR a SR. Program se letos navíc rozšíří také na polský a maďarský trh.

Portál Mall.cz pokračuje v rozvoji konceptu partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které mají přinést další vylepšení služeb pro partnerské značky.

Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku.

Další novinkou pro partnery pak bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo na webu Mall.cz a Mall.sk. V roce 2018 se má partnerský program navíc rozšířit i do Polska a Maďarska.

Mall.cz uvádí, že do partnerského prodeje je momentálně zapojeno 105 partnerů, kteří mohou nabízet své zboží na Mall.cz a Mall.sk a využívat obchodní zázemí skupiny Mall Group.

Plánované rozšíření partnerského prodeje do Polska a Maďarska, které se uskuteční v letošním roce, má spolupracujícím značkám otevřít dveře do Evropy a pomoci jim expandovat na nové trhy.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends