Mall.cz spouští službu Sledování objednávky

23. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Nová služba dělá přesně to, co naznačuje její název. Díky propojení se systémy dopravců umožní v rámci zákaznického účtu sledovat podrobný stav zboží od objednání až do doručení.

Portál Mall.cz oznámil spuštění nové služby Sledování objednávky, která umožní přesně to, co napovídá její název. Veškeré informace od objednání až do doručení zboží si nyní zákazníci zobrazí přímo ve svém zákaznickém účtu.

Mall.cz uvádí, že spuštěním nové služby zákazníkům ulehčuje mnohdy komplikované sledování zásilek podle čísel u jednotlivých dopravců a vylepšuje tím zákaznickou zkušenost s nákupem.

Zákazník dostane k dispozici kompletní informace včetně kontaktních údajů dopravce, podrobné historie stavu objednávky, částky k úhradě, údajů kam a kdo objednávku doručuje a aktuálního stavu s předběžným termínem doručení.

Systém sledování je napojený na logistické centrum a všechny dopravce, které Mall.cz využívá. Prodejce uvádí, že je jedním z prvních e-shopů v ČR, který podobnou službu nabízí.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti