Mall Pay slaví rok na trhu, zaznamenal 500% nárůst počtu transakcí

12. 11. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Mall Pay
Po roce fungování se Mall Pay dostal k 70 tisícům zákazníků, zhruba pětina z nich službu využívá pravidelně. Průměrná hodnota transakce je aktuálně 1 200 Kč.

Platební služba Mall Pay ze skupiny Mall Group slaví první rok na trhu. Společnost uvádí, že služba celkově oslovila více než 70 000 zákazníků a za posledních dvanáct měsíců narostla v počtu transakcí o 500 %.

Zároveň se jí podařilo dokončit vstup strategického partnera ČSOB a do budoucna se chystá představit například vlastní platební kartu. V příštím roce služba dle vyjádření Mallu cílí až na 100 000 aktivních zákazníků a stovku partnerů.

5 000 častých zákazníků

Historie Mall Pay sahá do roku 2014, kdy vznikla služba Kup Najisto, která jako jedna z prvních začala nabízet českým zákazníkům odloženou platbu. Po začlenění do skupiny Mall Group pak ke konečnému rebrandingu, obměně týmu i strategie a vznikl tak současný Mall Pay.

Asi pětina z 70 000 zákazníků služby nakupuje pravidelně, přes 5 000 z nich se pak dle společnosti řadí mezi časté zákazníky, kteří nakupují pomocí odložené platby několikrát za měsíc. Průměrná hodnota transakce je nyní 1 200 Kč.

Mall Pay v současné době čeká integrace do platební brány ČSOB nebo rozšíření doplňkových služeb. Samotná odložená platba se tak v rámci celé platební služby stane jedním z vícero benefitů.

Sestavujeme celý ekosystém partnerských benefitů, které budou moci zákazníci pravidelně využívající Mall Pay čerpat. Ať už se jedná o dopravu zdarma u jednotlivých e-shopů, výrazně delší dobu splatnosti nebo automatické slevy na nákupy,“ zmiňuje Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

bitcoin školení listopad 24

Odložená platba je podle Kolesy nejrychleji rostoucí platební metodou současné e-commerce. Do dvou let by podle něj mohlo pomocí odložené platby zajištěno kolem 5 % všech nákupů v české e-commerce.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti