Mallpay přichází s novinkou v odložených platbách, nabídne paušální sazbu 0,5 %

14. 9. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Mallpay
Jeden z hlavních českých poskytovatelů takzvané odložené platby nabídne obchodníkům jednotný transakční poplatek ve výši 0,5 %. Zároveň očekává, že zájem o odloženou platbu v ČR letos stoupne o třetinu.

Fintech Mallpay dle svých slov chystá revoluci v poplatcích za odloženou platbu – nově nabízí obchodníkům jednotný transakční poplatek ve výši 0,5 % a podle společnosti se tak stává jednou nejvýhodnějších plateb v e-commerce.

U běžných platebních karet se totiž transakční poplatek pohybuje ve výši kolem jednoho procenta. Platba s Mallpay bude navíc podle fintechu srovnatelná s poplatky u většiny platebních bran.

Stáváme se tak na transakčních poplatcích v 90 % nejvýhodnější platební metodou v online. A to nezmiňuji nulové náklady na zřízení i provoz naší odložené platby,“ zmiňuje Jan Bruder, obchodní ředitel Mallpay.

V Mallpay jsme si navíc vždy zakládali na tom, že jsme transparentní a naše služba pro provozovatele maximálně jednoduchá. Sjednocení poplatkové politiky je dalším krokem, jak toto vnímání ještě prohloubit,“ dodává.

Férový skóring, férové služby

Česko se tak podle Mallu stává zajímavou anomálií. Zatímco v zahraničí BNPL služby neváhají nabízet transakční poplatek v rozmezí od 2 do 8 % na pokrytí svých rizik, zde budou díky Mallpay patřit BNPL platby k těm nejlevnějším.

V zahraničí neexistuje taková regulace trhu a BNPL služeb, vysokým transakčním poplatkem tedy pokrývají svá rizika,” vysvětluje Bruder. „To samozřejmě musíme dělat i my, ale vzhledem velice férově nastavenému skóringu si můžeme dovolit jít níže než karetní společnosti. A féroví chceme být i k obchodníkům.”

bitcoin školení listopad 24

Využití odložené platby by podle e-commerce expertů mohlo v letošním roce stoupnout o více než třetinu, platit s ní bude na Vánoce poprvé možné zhruba v každém čtvrtém online obchodě.

Zdroj: Mallpay

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti