Mallpay se mění na Skip Pay, novinkou je platba na třetiny

21. 9. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Skip Pay
Nový název služby podle fintechu odkazuje na jednoduchost, s jakou chce Skip Pay transformovat nejen samotný okamžik platby, ale i další navazující kroky

Fintech Mallpay, jenž v České republice poskytuje odložené platby, oznámil, že se mění na Skip Pay. Nový název je podle společnosti posledním krokem transformace, která s sebou mimo jiné přináší výrazné rozšíření služeb. K definitivní změně názvu i služeb dojde 7. 10. 2022.

Nově bude Skip Pay rozvíjet koncept takzvaného chytrého nakupování, které umožní vyřešit v jedné službě nákup od platby až po případnou reklamaci nebo vratku. Ta půjde vyřídit na několik kliknutí přímo v aplikaci.

Na celý proces nakupování on-line jsme se podívali celistvě a pochopitelně očima zákazníka. A dokázali ošetřit všechna slabá místa spojená nejen s placením, ale s celým nákupem,“ uvádí Richard Kotrlík, CEO Skip Pay.

Nákupy bez navýšení

Skip Pay zároveň vstupuje na trh s novým produktem Skip Třetina, který by měl obchodníkům pomoci zvládnout vánoční sezonu. Novinka umožní zaplatit ve vybraných e-shopech zboží ve třech po sobě jdoucích splátkách bez jakéhokoli navýšení.

Identifikace zájemce proběhne digitálně přes BankID, k dokončení nákupu bude stačit uložit platební kartu, ze které se jednotlivé splátky automaticky uhradí v konkrétní den v měsíci. Pro celý trh bude Skip Třetina otevřena na konci října.

Třetina chce být tím nejvýhodnějším win-win modelem pro letošní vánoční sezonu,“ potvrzuje Kotrlík s tím, že i u Třetiny bude Skip Pay bedlivě hlídat, komu ji umožní využít.

bitcoin školení listopad 24

Skip Třetina má přinést jednoduché a chytré, ale také zodpovědné nakupování. Tomu je samozřejmě podřízen i náš skóring, který ji nabídne jen zákazníkům, pro které je využití takové služby bezpečné a kterým by v budoucnu neměl způsobit problémy. Na obchodnících pak bude, jaké zboží s ní dovolí nakupovat,“ uzavírá.

Zdroj: Skip Pay

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14