Mediaresearch: 30 % českých domácností vlastní více než jeden televizor

25. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © HaywireMedia - Fotolia.com
Výzkum agentury Mediaresearch se zaměřil počet televizí v českých domácnostech a jejich umístění.

Agentura Mediaresearch zkoumala počet a umístění televizí v českých domácnostech. Výsledky průzkumu ukázaly, že 70 % domácností vlastní alespoň jeden, 30 % vlastní dva a 6 % má doma tři a více televizních přijímačů.

Nepřekvapí, že první přístroj umístí naprosto drtivá většina domácností do obývajího pokoje. Vlastní-li přijímačů více, umisťují se nejčastěji do ložnice, následované dětským pokojem a kuchyní.

Připomínáme, že přestože trh s televizory v prvním pololetí klesal, rostoucí obliba chytrých televizí a s nimi spojených segmentů s sebou přináší řadu příležitostí.

Výzkumu se účastnilo 2200 domáctností vlastnících alespoň jeden televizor.

inforgrafika

Zdroj: Mediareserach

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends