Mediaresearch: Letní měsíce ve znamení slabé návštěvnosti internetu

20. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Agentura Mediaresearch zveřejnila statistiky návštěvnosti českého internetu za červen a červenec. Opět se projevil pokles v okurkové sezóně a výsledky za srpen budou dle očekávání ještě slabší. Seznamte se s podrobnostmi.

V červenci se sezónní dopad prázdnin projevil výrazněji a vlivem dovolených klesla návštěvnost na dosavadní letošní minimumServery zapojené v projektu NetMonitor v červenci 2010 navštívilo 5,08 milionu reálných uživatelů z ČR. To při srovnání s předchozím měsícem představuje pokles návštěvníků o 5,1 %. Internetoví uživatelé strávili v červenci 2010 na internetu v průměru 24 hodin a 53 minut, během kterých si zobrazili 5,87 miliardy webových stránek. Oproti červnu strávili reální uživatelé na českém internetu o necelou hodinu méně času a zobrazili o 3,8 % stránek méně.

V červenci se sezónní dopad prázdnin projevil výrazněji a vlivem dovolených klesla návštěvnost na dosavadní letošní minimum. Můžeme však očekávat, že návštěvnost internetu v srpnu ještě mírně poklesne.

bitcoin školení listopad 24


Základní statistiky návštěvnosti – meziměsíční srovnání

Ukazatel

Červen 2010

Červenec 2010

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

5 346 310

5 075 130

-271 180

-5,1 %

Počet zobrazených stránek z ČR

6 345 212 266

5 874 327 124

-470 885 142

-7,4 %

Průměrně strávený čas (ATS)

25:51:53

24:53:32

-0:58:21

-3,8 %

Zdroj: NetMonitor – SPIR – MEDIARESEARCH & Gemius, červen, červenec 2010

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data