Mediaresearch: říjen 2011 měsícem nejsilnější návštěvnosti internetu

29. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Beboy - Fotolia.com
Oficiální statistiky návštěvnosti internetu v České republice ukazují, že se říjen 2011 stal v internetové návštěvnosti zatím nejsilnějším měsícem roku. Odpovídá to statistikám vašeho webu?

Mediaresearch: Říjen 2011 měsícem nejsilnější návštěvnosti internetuAktuální statistiky návštěvnosti českého internetu ukazují, že servery zapojené do projektu NetMonitor v říjnu 2011 navštívilo 6,13 milionu reálných uživatelů (RU) z České republiky. Meziměsíčně návštěvnost vzrostla o 4,02 %, a říjen se tak stal prozatím nejsilnějším měsícem letošního roku.

Internetoví uživatelé strávili v říjnu 2011 na internetu v průměru 26 hodin a 4 minuty, během kterých zobrazili 7,5 miliardy webových stránek. Oproti září strávili reální uživatelé na českém internetu o hodinu a 39 minut více času a zobrazili o 11,98 % stránek více.

Letošní říjen je z hlediska návštěvnosti internetu zatím nejsilnějším měsícem v roce stejně jako v loni, uvádí Mediaresearch. Meziročně pak počet reálných uživatelů v říjnu stoupl o 3 % a počet zobrazených stránek o 10 %. Průměrně strávený čas narostl o necelou minutu.


Tab. 1: Základní statistiky návštěvnosti - meziměsíční srovnání

Ukazatel

září 2011

říjen 2011

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

5 897 572

6 134 870

237 298

4,02%

Počet zobrazených stránek z ČR

6 720 250 122

7 525 589 863

805 339 741

11,98%

Průměrně strávený čas (ATS)

24:24:16

26:04:00

1:39:44

6,81%

Zdroj: NetMonitor – SPIR – Mediaresearch & Gemius ,září a říjen 2011

bitcoin školení listopad 24


Projekt měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor provádí společnost Mediaresearch pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Zdroj: Mediaresearch, ChannelWorld

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti