Mediaresearch: srpen ve znamení rekordní návštěvnosti internetu

1. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Agentura Mediaresearch zveřejnila aktuální statistiky návštěvnosti českého internetu za červenec a srpen. Srpnové výsledky předčily očekávání a jedná se o nejvyšší srpnovou návštěvnost od počátku projektu v roce 2005.

I přes očekávaný pokles návštěvnost zaznamenala rekordní nárůst a dosáhla nejvyšších srpnových hodnot v historii měření návštěvnosti v rámci projektuServery zapojené v projektu NetMonitor v srpnu 2010 navštívilo 5,54 milionu reálných uživatelů (RU) z ČR. Meziměsíčně návštěvnost rekordně vzrostla o 9,3 %. I přes očekávaný pokles návštěvnost zaznamenala rekordní nárůst a dosáhla nejvyšších srpnových hodnot v historii měření návštěvnosti v rámci projektu.

Internetoví uživatelé strávili v srpnu 2010 na internetu v průměru 24 hodin a 52 minut, během kterých si zobrazili 6,36 miliardy webových stránek. Oproti červenci byli reální uživatelé v srpnu aktivnější. Na českém internetu strávili o 1,6 minuty méně, přičemž zobrazili o 8,3 % stránek více.

Na nárůstu srpnových statistik návštěvnosti se výrazněji podepsaly poslední dva dny prázdnin. Lidé, kteří se vrátili z dovolených do neděle 29. 8. 2010,  „doháněli“ v dalších dvou pracovních dnech informační mezeru surfováním na internetu.


Základní statistiky návštěvnosti – meziměsíční srovnání

bitcoin školení listopad 24

Ukazatel

Červenec 2010

Srpen 2010

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

5 075 130

5 544 781

469 651

9,25%

Počet zobrazených stránek z ČR

5 874 327 124

6 362 991 007

488 663 883

8,32%

Průměrně strávený čas (ATS)

24:53:32

24:51:55

-0:01:37

-0,11%

Zdroj: NetMonitor – SPIR – MEDIARESEARCH & Gemius, červenec, srpen 2010


Pro porovnání doporučujeme k dalšímu čtení výsledky návštěvnosti za první pololetí 2010.

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data