Mediaresearch: únor ve znamení mírného poklesu návštěvnosti internetu

30. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Aktuální statistiky návštěvnosti internetu dodávané agenturou Mediaresearch ukazují, že oproti lednu poklesl počet zobrazených stránek o necelou desetinu. Únorový pokles nastává každoročně také díky menšímu počtu dní v měsíci.

Mediaresearch: Únor ve znamení mírného poklesu návštěvnosti internetuAktuální statistiky návštěvnosti českého internetu ukazují, že servery zapojené do projektu NetMonitor v únoru 2011 navštívilo 5,86 milionu reálných uživatelů z České republiky. Návštěvnost tak meziměsíčně nepatrně poklesla o 0,28 %.

Internetoví uživatelé strávili v únoru 2011 na internetu v průměru 27 hodin a 6 minut, během kterých zobrazili 7,25 miliardy webových stránek. Oproti lednu strávili reální uživatelé na českém internetu o dvě hodiny a sedmnáct minut méně času a zobrazili o 9,59 % stránek méně.

Pokles návštěvnosti při meziměsíčním srovnání není podle agentury překvapivým zjištěním vzhledem k tomu, že je únor kratším měsícem, a že jsou data srovnávána s lednem, který bývá z hlediska návštěvnosti považován za jeden z nejsilnějších měsíců v roce.

Z pohledu meziročního srovnání narostl oproti únoru 2010 počet reálných uživatelů o 6,3 %, počet zobrazených stránek vzrostl o 3,4 % a strávený čas na internetu se nezměnil.

Projekt měření návštěvnosti českého internetu provádí společnost Mediaresearch pro Sdružení pro internetovou reklamu.


 

bitcoin školení listopad 24

Tab. 1: Základní statistiky návštěvnosti – meziměsíční srovnání

Ukazatel

Leden 11

Únor 11

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

5 873 635

5 857 421

-16 214

-0,28 %

Počet zobrazených stránek z ČR

7 939 961 192

7 245 152 461

-694 808 731

-9,59 %

Průměrně strávený čas (ATS)

29:24:16

27:06:51

2:17:25

-8,45 %

Zdroj: NetMonitor – SPIR – MEDIARESEARCH & Gemius, leden 2011, únor 2011
Foto:
© Andres Rodriguez - Fotolia.com

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti