Microsoft mění maloobchodní strategii, trvale uzavře své prodejny

1. 7. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bodnarphoto - Fotolia.com
Firma se v rámci strategické změny plánuje více orientovat na digitální aktivity. Prodejny Microsoftu po celém světě byly uzavřeny v březnu v souvislosti s pandemií koronaviru, v rámci uvolňování opatření se však již neotevřou.

Společnost Microsoft oznámila, že se v rámci „strategických změn“ rozhodla uzavřít naprostou většinu svých kamenných prodejen. Technologický gigant plánuje zachovat jen vlajkové obchody v Londýně, New Yorku, Sydney a Redmondu.

Ty však plánuje přebudovat na Microsoft Experience Centers. Změna dle společnosti souvisí i s pandemií koronaviru, kvůli které řada firem musela své fyzické prodejny zavřít; v karanténě pak začala prudce růst popularita internetových nákupů.

Microsoft proto plánuje více investovat do svých digitálních aktivit, zejména pak do e-shopů, které provozuje prakticky na 190 trzích a ve všech světových jazycích. Společnost nicméně neupřesnila, že s sebou změna strategie přinese i propouštění.

Firma otevřela svůj první značkový obchod v roce 2009 a doufala, že sklidí podobný úspěch jako konkurent Apple. Prodejny Microsoft Stores se ovšem takové popularity nikdy nedočkaly.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends