Microsoft prodává platformu IPTV Ericssonu

10. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft se zbavuje Mediaroomu, aby se mohl zaměřit na TV nabídku v Xboxu.

Microsoft prodává IPTV platformu Mediaroom společnosti Ericsson s cílem zaměřit se především na Xbox. Akvizice udělá z Ericssonu největšího poskytovatele IPTV a multiscreen řešení.

Žádná ze společností nezveřejnila finanční detaily, obchod by však měl být dokončen v druhém pololetí roku 2013.

S prodejem Mediaroomu Microsoft soustředí veškeré zdroje kolem TV na Xbox, smartphony, PC a tablety s přístupem na internet. Společnost se chystá uzavřít partnerství s tvůrci obsahu, studii, labely, sítěmi, agregátory obsahu, operátory a distributory. Fakt, že již nebude ve střetu zájmů s operátory, kteří používají platformu Mediaroom, volní Microsoftu více ruce.

Ericsson získá middlewarovou platformu, která je využívána k distribuci televizního vysílání 11 milionům domácností. Mediaroom dokáže živě distribuovat, nahrávat a poskytovat na vyžádání obsah pro TV, počítače a mobilní zařízení.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14