Microsoft se naplno vrhá do gamingu, kupuje Activision Blizzard

18. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Skrz obří transakci v hodnotě téměř 69 miliard dolarů se Microsoft stane třetí největší herní společností na světě. Gaming podle něj bude hrát klíčovou roli při budování metaversových platforem.

Microsoft oznámil, že v rámci obří akvizice převezme herní společnost Activision Blizzard, která stojí za legendárními tituly, jako jsou Call of Duty, Diablo, Halo, Warcraft a mnoho dalších. Transakce bude mít hodnotu bezmála 69 miliard dolarů.

Microsoft uvádí, že chce tímto krokem posílit svůj růst v oblasti počítačového, konzolového, mobilního i cloudového gamingu. Po dokončení akvizice se podle svých slov stane třetí největší herní společností na světě po Sony a Tencentu.

Gaming je dnes nejdynamičtější a nejzajímavější kategorií zábavy napříč všemi platformami a zároveň bude hrát klíčovou roli ve vývoji metaversových platforem,“ nastínil důvody akvizice CEO Microsoftu Satya Nadella.

Kromě samotné společnosti Activision Blizzard a jejích deseti tisíc zaměstnanců si Microsoft pořídil také komunitu 400 milionů aktivních hráčů, které bude chtít integrovat do své služby Game Pass. Ta má nyní „pouze“ 25 milionů uživatelů.

bitcoin školení listopad 24

Akvizici schválila představenstva obou společností a nyní je v rukou příslušných regulátorů. Microsoft očekává, že transakce bude dokončena během příštího fiskálního roku.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data