Microsoft uklidňuje podniky: Aktualizace Windows 10 napřed prověří spotřebitelé

3. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Microsoft
Podnikoví zákazníci si budou moci zvolit plán aktualizací, v rámci něhož se k nim novinky dostanou až po několikaměsíčním „testování“ na spotřebitelích.

Microsoft představil ústy Jima Alkovea, šéfa podnikového programu společnosti, nový plán aktualizací nadcházejících Windows 10 určený pro firemní zákazníky.

Podstatou plánu s názvem Current bude, že nekritické aktualizace systému (např. ty, které se netýkají bezpečnosti) se k podnikům dostanou až po několika měsících provozu ve spotřebitelském sektoru.

Jinými slovy, spotřebitelé mají s nadsázkou posloužit jako „důlní kanárci“ pro otestování nových vlastností a odhalení případných chyb. K podnikům se pak aktualizace mají dostat opravené, ověřené a perfektně funkční.

Plán Current se má stát jedním z volitelných „rychlostních stupňů“ aktualizací Windows 10, a to kompromisní střední cestou mezi neustálým tokem nových aktualizací nebo naopak odmítnutím všech aktualizací vyjma kritických.

K tomuto novém systému aktualizací najdete více informací v našem článku z října 2014.

Nevědomky testerem

Zajímavý komentář k tomuto kroku přinesl Wes Miller, analytik serveru Directions on Microsoft. Stížnosti na nedotažené aktualizace Windows, které se v poslední měsících začaly množit, Miller spojuje s propouštěním v Microsoftu z poloviny roku 2014, kdy bylo donucena odejít řada testerů.

bitcoin školení listopad 24

Microsoft je podle Millera svým posledním krokem nahradil uživateli z řad spotřebitelů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends