„Nabídni cenu!“ - Amazon spouští aukce, nebo ne?

11. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Edyta Pawlowska - Fotolia.com
Prodejní gigant zamířil do nových vod. Nová funkce umožní zákazníkům nabídnout cenu za více než 150 tisíc položek prodávaných na Amazonu třetími stranami. Amazon tím zabrousil do teritoria aukčních serverů, jakkoliv se tomuto označení brání.

Server Amazon.com spustil funkci „Make an Offer“ („Nabídni cenu“), která má zákazníkům umožnit dosáhnout nižší ceny u až 150 tisíc položek. Jde o zboží nabízené nezávislými třetími stranami, sestávající z nových, použitých, upravených nebo sběratelských předmětů.

První den byl v nabídce například podepsaný basketbalový míč, svítilna na kolo nebo sady líčidel. To se ale do budoucna může změnit.

Nová funkce Make an Offer představuje zásadní změnu, a to jak pro nakupující, kteří chtějí skvělé ceny za jedinečné předměty, tak pro prodejce, kteří hledají způsoby, jak přímo vyjednávat se zákazníkem v prostředí on-line tržiště, podobně jako jsou zvyklí ze svého kamenného obchodu nebo galerie,“ uvedl Peter Faricy, víceprezident pro Amazon Marketplace.

Prodejci mohou u nabídky zboží zaškrtnout možnost Make an Offer, aby dali nakupujícím najevo, že jsou ochotni smlouvat. Zájemci pak mohou začít vyjednávat po e-mailu.

bitcoin školení listopad 24

Zdá se, že Amazon se brání tomu nazvat takový způsob prodeje aukcí. Společnost uvedla, že se o aukci nejedná, neboť vyjednávání probíhají způsobem jeden na jednoho. Na druhou stanu, přidání této funkce z Amazonu učinilo konkurenta serveru eBay, lhostejno, zda to je Amazon ochotný přiznat, nebo ne.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data