Návštěvnost českého internetu v prosinci 2012 stagnovala

31. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Celkový počet návštěvníků z ČR všech webových stránek zapojených do NetMonitoru dosáhl v prosinci 6,4 milionu. Jak si vedlo e-commerce?

V posledním měsíci loňského roku provedli čeští internetoví uživatelé na webech měřených NetMonitorem 7,8 miliardy zobrazení a strávili na nich více než 24 hodin měsíčně. Počet návštěv generovaných uživateli přesáhl jednu miliardu a jedna návštěva trvala v průměru 9 minut. 

Weby z kategorie e-commerce zaznamenaly meziměsíčně 1% nárůst návštěvnosti na 3,8 milionu uživatelů.

Velikost české internetové populace dosáhla v prosinci 6,55 milionu. Muži v ní mají stále o něco vyšší zastoupení nežli ženy (52 vs. 48%). Drtivá většina uživatelů (více než 60%) věnuje čas strávený na internetu pouze českým a slovenským webům, téměř 20% české populace věnuje  asi 10% času stráveného online  zahraničním serverům.


 Tab.1. Návštěvnost internetu v ČR – meziměsíční srovnání nejdůležitějších výsledků

bitcoin školení listopad 24

Ukazatel

listopad 2012

prosinec 2012

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

6 456 360

6 400 324

-56 036

-0,87%

Počet zobrazených stránek z ČR

8 185 598 084

7 801 994 290

-383 603 794

-4,69%

Průměrně strávený čas (ATS)

24:01:52

24:05:59

0:04:07

0,29%

* Reální uživatelé z ČR - počet uživatelů internetu z České republiky, kteří navštívili alespoň jeden z webů zapojených do výzkumu NetMonitor během daného měsíce.

Zdroj: NetMonitor, listopad a prosinec 2012.

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data