Nejvíce newsletterů před Vánocemi rozeslaly Alza, Mall, Okay a Kasa (VIVmail.cz)

24. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Melpomene - Fotolia.com
Téměř 2 000 newsletterů, přes 20 000 produktů od více než 3000 značek – to jsou statistiky předvánoční rozesílky českých e-shopů.

Před Vánocemi česká e-commerce rozeslala odhadem na 2 000 newsletterů. U více než poloviny produktů nabízených v předvánočních newsletterech (přes 11 000) české e-shopy připravily „speciální cenu“, k necelým 9 000 produktům nabídli „dopravu zdarma“ a k téměř 3 000 položek pak dárek.

Statistiky poskytla společnost VIVmail.cz, která se soustředí na e-mailový marketing. Analýza podle ní vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.

Čeští internetoví prodejci nejčastěji rozesílali předvánoční mailingy odpoledne mezi 17 a 18 hodinou. Z pohledu dní v týdnu jsou nejvíce vytěžované úterý, čtvrtek a pátek.

Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz, uvedl na základě údajů z affiliate sítě VIVnetworks.com, že „průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %.“

Kdo rozesílá nejvíce a kdo sponzoruje?

Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa, uvádí VIVmail.

„Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc,“ specifikuje společnost.

bitcoin školení listopad 24

Mezi nejčastěji promované značky v newsletterech v tomto období patřily Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Aniž by to VIVmail specifikoval, lze očekávat, že tyto značky rozesílku podpořily největším marketingovým rozpočtem.

Zdroj: VIVmail.cz

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?