Německá pobočka přiblížila Arctic evropským zákazníkům

5. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Arctic
Společnost otevřela pobočku v rámci expanze na severní a východní trhy.

Společnost Arctic, švýcarský výrobce komponentů a příslušenství, si pochvaluje otevření německé pobočky, ke kterému došlo v roce 2014. Podle Petera Jankulowského, ředitele prodeje v Arcticu, se tím společnost přiblížila zákazníkům, distributorům, prodejcům, ale i koncovým zákazníkům.

Společnost vidí příležitost v rozvíjejícím se trhu příslušenství jako jsou headsety nebo reproduktory, ale i například v oblasti gamingu.

Portfolio společnosti zahrnuje chlazení pro CPU a GPU, headsety, reproduktory, nabíječky a powerbanky. V současnosti se snaží rozšířit svůj záběr do regionů Skandinávie, východní Evropy a Ruska. I k tomu má posloužit německá pobočka a její tým, který se dorozumí řadou evropských jazyků.

Arctic se v regionu EMEA snaží rozvíjet obchod primárně přes prodejní kanály. Jeho strategie je podle Jankulowského už od založení postavena na silný poměr ceny a výkonu.

Zdroj: Channel EMEA

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends