NetDirect představuje novou chytrou platformu pro e-shopy

20. 6. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © filograph - Fotolia.com
Novinka, kterou mohou využívat e-shopy běžící na řešeních FastCentrik a ShopCentrik, podle výrobce přináší integrovanou personalizaci, provázání e-shopu a kamenné prodejny, analytické nástroje a integrovanou zákaznickou podporu.

Společnost NetDirect představila novou platformu, která má zásadně ovlivnit podobu nakupování v internetových obchodech. Výrobce uvádí, že e-shopy budou díky této platformě ní schopny chytře rozpoznat potřeby každého zákazníka a přizpůsobit mu svou nabídku. Pro e-shopy, které využívají řešení FastCentrik a ShopCentrik, je nová platforma spuštěna od začátku června.

NetDirect novinku vyvíjel dva roky a investoval do ní přibližně 10 milionů korun. Výsledkem je platforma s přímo integrovanou funkcí personalizace a podle výrobce se jedná o vůbec první chytré řešení pro e-shopy v ČR.

Principem této nové platformy je, že analyzuje, zpracovává a využívá veškerá data získaná z nákupního chování jedince i davu. Na jejich základě pak personalizuje obsah, který je zákazníkovi nabízen.

Nejvíce e-shopů momentálně doporučuje zákazníkům své nejprodávanější produkty. Ty jsou ale velmi často zcela mimo oblast zájmu zákazníka a spíš ho taková nabídka obtěžuje. Jakmile mu jsou nabídnuty relevantní produkty, výrazně se zvyšuje šance, že nějaký z nich zakoupí hned, nebo se alespoň v budoucnu do e-shopu vrátí na další nákup,“ uvedl Marek Krška z NetDirectu.

bitcoin školení listopad 24

Data získaná z nákupů uskutečněných z počítačů a mobilních zařízení lze navíc propojit s kamenným obchodem a také informačními systémy CRM a ERP. Informace z obchodu jsou pak přenášeny do e-shopu a naopak. Vedle personalizace obsahu má nová platforma na český trh přinést i integraci analytických nástrojů či zákaznické podpory.

Zdroj: NetDirect

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends