NetMonitor: Na webech e-commerce strávili Češi v červnu průměrně dvě hodiny

30. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Beboy - Fotolia.com
Co do množství stráveného času internetovými uživateli se na třetí příčku v červnu 2014 vyšplahala kategorie e-commerce.

Celkový počet internetových uživatelů navštěvujících webové stránky zapojené do výzkumu NetMonitor dosáhl v červnu hodnoty 8,1 milionu, přičemž 6,3 milionu uživatelů pocházelo z ČR.

Nejvíce českých uživatelů navštěvovalo domovské stránky portálů (5,7 milionu), Databáze a katalogy (4,7 milionu) a zpravodajství (4,5 milionu).

Co se týče množství stráveného času, první místo obsadila kategorie domovské stránky portálů s celkovým počtem téměř 8 hodin měsíčně na uživatele a na dalších dvou místech se umístily kategorie komunikační služby (5,5 hodiny) a e-commerce (více než 2 hodiny).

Mobilní internet

V červnu se počet českých internetových uživatelů navštěvujících mobilní webové stránky z mobilních telefonů a tabletů přiblížil k hodnotě 2,9 milionu a počet zobrazených stránek přesáhl hranici 900 milionů.

Tab.1. Návštěvnost internetu v ČR – výsledky za červen 2014

bitcoin školení listopad 24

Ukazatel Výsledky za červen 2014
Reální uživatelé z ČR* 6 350 643
Počet zobrazených stránek z ČR 7 430 050 027
RU mobilního internetu 2 887 153
PV mobilního internetu 902 573 339
RU streaming 3 482 093
Zahájená přehrání (streaming) 112 465 825

*Reální uživatelé z ČR - počet uživatelů internetu z České republiky, kteří navštívili alespoň jeden z webů zapojených do výzkumu NetMonitor během daného měsíce.

Zdroj: NetMonitor, červen 2014.

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data