Newslettery e-shopů se v poslední době oblékají do sportovního (VIVmail.cz)

11. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Maksim Šmeljov - Fotolia.com
Podle analýzy společnosti VIVmail.cz tuzemské e-shopy reagují na současnou vlnu sportovních akcí. Newslettery nejprve žily hokejem, nyní se soustřeďují na fotbal. Zákazníkům jsou doporučovány televizory nebo projektory a dostávají dárky v podobě dresů, vlajek nebo piva. A to nás ještě čeká olympiáda...

Velké sportovní události jako jsou právě začínající mistrovství Evropy ve fotbale nebo uplynulé mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz.

Pro internetové obchody je rozesílání reklamních newsletterů klíčovým marketingovým nástrojem, který jim přináší v některých případech až 40 % obratu. Proto z těchto e-mailových nabídek lze do jisté míry odvozovat i celkovou marketingovou strategii e-shopů,“ uvedl Matouš Králík z VIVmail.cz.

Významné sportovní události letošního jara podle Králíka silnou měrou ovlivnily obsah komunikace českých internetových obchodníků. Na frekvenci ani množství rozesílaných newsletterů se sice nic nezměnilo, ale vzhled i obsah jednotlivých nabídek a také podoba dárků k za nákupu se oblékly do sportovního hávu.

VIVmail.cz uvádí, že z hlediska nabízených produktů se v době MS v hokeji i před nadcházejícím ME ve fotbalech v newsletterech nejvíce prosazovaly televizory značek Samsung a LG. Výrazně vzrostla také nabídka projektorů pro domácí účely v cenové relaci mezi 15 20 tisíci korun.

bitcoin školení listopad 24

Nejčastějšími akcemi doprovázejícími kampaně byly doprava zdarma nebo dárek k nákupu, často v podobě fotbalových a hokejových dresů, českých vlajek, ale například i bedny piv. Další vlnu sportovně laděné marketingové komunikace VIVmail.cz očekává v souvislosti s letními olympijskými hrami, které se konají od 5. do 21. 8.

Zdroj: VIVmail.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti