NMS: Přes smartphone nakoupilo až 7 % slovenských seniorů nakupujících v e-shopech

31. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Monkey Business - Fotolia.com
Podle průzkumu NMS Market Research pro Heureka.sk vlastní smartphone až 40 % lidí starších 61 let, kteří nakupují na internetu. Někteří jej k nákupům již použili.

Kromě poměrně velkého rozšíření smartphonů mezi slovenskými seniory nakupujícími na internetu (40 %) se prosazují také tablety. Ty vlastní prý až 18% dotázaných ve věku nad 61 let. Zkušenosti s on-line nákupem přes mobil mělo 7 % respondentů.

Bez obou zařízení funguje zhruba 51 % seniorů navštěvujících slovenské e-shopy.

Vyplývá to z průzkumu, který na vzorku téměř 2 000 respondentů nakupujících na internetu udělala výzkumná agentura NMS Market Research a srovnávač Heureka.sk.

Senioři nad 61 let přitom na internetu nejsou zanedbatelnou cílovou skupinou nakupujících. Ačkoli podle Heureky a NMS tvoří přibližně jen 5% lidí navštěvujících internetové obchody, ve fyzickém přepočtu může jít až o několik desítek tisíc lidí.

Tak jako ostatní slovenský online spotřebitelé, i senioři na internetu nejčastěji nakupují elektroniku, knihy a oblečení, oproti jiným však navíc i potřeby pro dům a zahradu,“ dodal ve zprávě médiím Tomáš Braverman, ředitel Heureka.sk.


Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends