NMS: Slováci přes internet nejčastěji nakupují oblečení, mobily a knihy

21. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Vladislav Kochelaevs - Fotolia.com
Průzkum NMS Market Research ukazuje v odlišnosti zboží, které na internetu nakupují slovenské ženy a muži.

Zjištění průzkumu slovenského trhu není příliš překvapující. Zatímco u dotázaných žen vedlo v nakupování přes e-shop oblečení, knihy, kosmetika, dětské zboží a dovolené, muži v e-shopu preferují mobilní telefony, oblečení, auto-moto doplňky, televizory a bílou techniku.

On-line průzkumu agentury NMS Market Research a portálu Heureka.sk se zúčastnilo 2 500 respondentů ze Slovenska používajících internet.

Slováci a Slovenky nakupující na internetu celkově nejčastěji vkládají do svých on-line nákupních košíků oblečení, mobilní telefony a knihy. Za nimi následuje bílé zboží a kosmetika s parfémy. 

Mobilní telefony si loni objednalo z internetového obchodu 28 procent respondentů.

Hlavním motivem nákupu přes internet jsou pro Slováky nižší ceny produktů v porovnání s kamennými obchody. Následuje širší nabídka kvalitnějšího, v kamenných prodejnách často nedostupného zboží, úspora času a za ní pohodlí nákupu.

Zdroj: Heureka.sk

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti