NMS: Zboží z e-shopu v roce 2013 reklamovalo 5 % slovenských spotřebitelů

28. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © jamdesign - Fotolia.com
Průzkum agentury NMS Market Research na Slovensku ukazuje, že počet komplikací pří nákupu v e-shopu je minimální a každoročně klesá.

Zatímco v roce 2012 zažilo komplikace se zárukou či reklamací asi 7 % dotázaných zákazníků e-shopů, loni to bylo už jen necelých 5 %, uvádí NMS Market Reasearch a dodává, že jde pouze o procento lidí s danou zkušeností, ne o procento reklamovaných objednávek z jejich celkového počtu.

Až 96 % Slováků navštěvujících internetové obchody podle NMS nakupuje přes internet vícekrát za rok a až 41 % udělá minimálně jednu objednávku alespoň jednou měsíčně.

bitcoin školení listopad 24

Průzkum provedla NMS Market Research ve spolupráci s Heureka.cz na vzorku téměř 2 000 respondentů nakupujících na internetu.

Bezproblémovější nakupování souvisí zejména s rostoucí kvalitou internetových obchodů, kterou přinesl jejich konkurenční boj,“ uvedl v oznámení ředitel Heureka.sk Tomáš Braverman.

Nejnižší procento spotřebitelů uvádějících komplikace se zárukou, reklamací či vrácením zboží jsme loni zaznamenali ve Zlínském a v Nitranském kraji, naopak nejvyšší v Košickém a v Trnavském kraji,“ dodal ředitel NMS Market Research Michal Osuský.

Zdroj: Heureka.sk

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data