Obrat platební brány PayU v ČR rostl meziročně o 88 %

13. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Ve fiskálním roce 2013/2014 dosáhla platební brána PayU v ČR obratu 3,76 miliardy korun.

Obrat platební brány PayU společnosti Napsters dosáhl ve fiskálním roce 2013/2014 končícím 30. 3. 2014 celkem 3,76 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 88 %.

Počet transakcí provedených přes PayU vzrostl na 4 miliony a v současnosti ji používá více než milion unikátních internetových nakupujících. Společnost o tom informovala v oznámení.

PayU odhaduje, že poskytuje platební služby firmám, které tvoří 38 % e-tailového trhu v ČR. Výsledky přitom podle ředitele Gabriela Kalapoše podpořil především celkový růst českého e-commerce trhu, který s sebou táhl i segment on-line plateb.

Jen za poslední rok stoupl počet nakupujících, kteří využívají naše platební řešení, o více než 360 tisíc,“ uvedl Kalapoš.

Přes některou z on-line platebních metod (platby kartou, platební tlačítka, elektronické peněženky) je podle dat PayU v ČR zaplaceno 20 % všech plateb za zboží a služby v české e-commerci. Karty přitom mají tvořit více než polovinu objemu on-line plateb.

Budoucnost je v uložených kartách

Budoucnost platebních řešení PayU v ČR představují podle Gabriela Kalapoše nové produkty s tzv. uloženou kartou, kdy se při prvním nákupu uloží informace o kartě, dopravě a adrese zákazníka a ten už příští nákup dokončí a zaplatí jen jedním kliknutím.

bitcoin školení listopad 24

PayU v ČR chce jít do budoucna cestou zjednodušování a zrychlení on-line nákupního procesu pro zákazníky.

„Online platby efektivně zvyšují počet dokončených objednávek. Navíc jsou zákazníci platící online loajálnější, mají vyšší průměrnou objednávku a nakupují častěji. Potvrzují to statistiky našich největších zákazníků," doplňuje Kalapoš s odkazem na společnosti jako Mall.cz, Heureka, Student Agency, TipSport, Česká Pošta, Čedok, Škoda Auto nebo ČEZ.

Zdroj: PayU

Čtěte dále

Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends