Obrazem: Ferrari by Logic3 společně s Asbisem představují nové kolekce sluchátek

7. 12. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: Asbis
Prezentace designových sluchátek Ferrari by Logic3, kterou 3. 12. 2012 uspořádal výhradní dovozce značky Ferrari by Logic3 pro Českou republiku Asbis v prostorách autosalonu Advantage Cars v pražských Vysočanech se nesl v duchu krásných žen a silných aut.

Ferrari by Logic3 společně s Asbisem představují nové kolekce sluchátekAudio produkty Ferrari by Logic3 zařadil Asbis do nabídky v polovině letošního roku. Nyní připravil setkání, kde představil nové modely a vyhlásil doposud nejlepšího prodejce.

Když se někdo v minulosti chopil výroby příslušenství inspirovaného značkou Ferrari, obvykle to dopadlo tak, že jen ne příliš kvalitní zboží obarvil načerveno a přilepil na ně značku s koněm. My jsme se rozhodli jít jinou cestou, chtěli jsme, aby produkty Ferrari by Logic3 byly na výši nejen designově, ale aby se jednalo o výrobky nejvyšší kvality,“ uvedl ve své úvodní řeči Mike Gregory, senior sales manager Ferrari by Logic3.

O kvalitě sluchátek a reproduktorů této značky se mohli hosté večera přesvědčit na vlastní kůži. Kromě produktů, které prezentovaly modelky oděné v závodních uniformách mezi auty značky Ferrari, byla připravena samostatná výstavka a stojan se sluchátky zapojenými do tabletů a smartphonů značky Prestigio, kterou Asbis taktéž distribuuje.

Logic3 spolupracuje s Ferrari od roku 2010. Doposud vytvořil dvě kolekce sluchátek – sportovní Ferrari Scuderia a elegantní Ferrari Cavallino.

Scuderia a Cavallino nejsou jen rychlá auta

Mike Gregory za značku Ferrari by Logic3 s Kateřinou Vymazalovou (vlevo) a Jitkou Pavlíkovou z marketingového oddělení Asbis CZDesign řady Scuderia je inspirován součástmi závodních vozů Ferrari, jako jsou aerodynamické větrací otvory či mřížka chladiče, a stejně jako u vozů této značky převládají barvy červená a stříbrná.

Modely kolekce Cavallio jsou určeny pro nejnáročnější zákazníky. Sluchátka jsou laděna v tlumených černých a hnědých tónech a polstrována jemnou kůží, která zajišťuje pohodlné nošení. Pevnost a odolnost konstrukce zajišťují robustní kovové součásti.

Všechna sluchátka Ferrari by Logic3 jsou plně kompatibilní s nejnovějšími mobilními telefony a mp3 přehrávači. Modely určené pro Apple zařízení jsou vybaveny třemi tlačítky pro ovládání.

Kromě sluchátek nabízí Ferrari by Logic3 i dokovací stanice pro iPhony. O jejich výkonnosti přítomné přesvědčil Mike Gregory,když dokázal ozvučit i i rozlehlé prostory autosalonu

Kdo letos prodal nejvíce sluchátek Ferrari by Logic3?

Nejlepším prodejcem této značky za rok 2012 se stal Datart. Za prodejce s největším potenciálem Asbis vyhlásil samotný autosalon Advantage Cars.

bitcoin školení listopad 24

Jako vyvrcholení večera vylosoval Mike Gregory z přítomných hostů tři vítěze, kteří získali od salonu Advantage Cars možnost projet se ve voze Ferrari. V luxusních automobilech se tak mohli projet zástupci společností Datart, CZC.cz a Alza.cz.

Hosté z řad největších českých prodejců elektroniky měli po dobu akce možnost diskutovat o podpoře a distribuci sluchátek s produktovými manažery společnosti Asbis Radkem Čejnou a Liborem Ivanovičem. Organizaci akce a spolupráci s novináři pak zajišťovala vedoucí marketingového oddělení Kateřina Vymazalová.

Zdroj: Asbis, ChannelWorld

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data