Obrazem: LG Display Roadshow 2014 přivezla do Prahy nejnovější B2B technologie LG

26. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Série konferencí představila na své pražské zastávce nejnovější přírůstky v portfoliu B2B zobrazovacích technologií společnosti LG. K vidění byly průhledné displeje nebo 105 panel s rozlišením 5K.

Praha byla jednou ze zastávek celoevropské LG Display Roadshow 2014.Série, kterou organizovala přímo korejská centrála společnosti LG, přinesla do evropských měst nejnovějších zobrazovacích technologie LG pro komerční využití a pozvala B2B partnery výrobce, aby se s nimi přišli seznámit.

Od 17. do 19. 9. 2014 byly v pražském Hiltonu k vidění například interaktivní displeje, řešení pro videostěny, 98“ UHD displej, 105“ panel s rozlišením 5K, transparentní zobrazovací panely nebo nové modely hotelových televizí.

Takto významnou akci jsme v Praze přivítali vůbec poprvé. Produktoví specialisté z celého světa zde představili nové technologie, ale i konkrétní produkty, které našim B2B zákazníkům pomáhají v realizaci jejich činnosti ,“ uvedla Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG.

Zdroj: LG, ChannelWorld

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14