Obrazem: Sophos uspořádal první partnerské „stretnutie“ v Bratislavě

31. 10. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sophos
Počet slovenských partnerů Sophosu roste, a proto pro ně firma poprvé zorganizovala samostatné setkání v Bratislavě. Probíraly se digitální trendy i novinky v oblasti deep learning a nechyběl ani interaktivní kvíz.

Společnost Sophos v rámci své partnerské roadshow uspořádala první setkání na Slovensku. V bratislavském hotelu Falkensteiner si zástupci firmy pro své slovenské partnery připravili maraton přednášek zakončený neformální zábavou.

Společnost tak tentokrát neodkázala své partnery na Slovensku na pražskou konferenci, ale vzhledem k jejich rychle rostoucímu poštu zorganizovala samostatné setkání v Bratislavě. A akce měla úspěch – pozvání přijalo 55 lidí v rámci 40 partnerů.

Odborné přednášky i neformální zábava

V první polovině dne si účastníci vyslechli řadu přednášek z úst odborníků společnosti – ať už se týkaly digitálních trendů, novinek v oblasti deep learning a synchronizované bezpečnosti nebo výhod rozsáhlého partnerského programu.

V prvním bloku se rovněž představila společnost Annex Net coby distributor Sophosu, jejíž zástupce prezentoval lokální případovou studii. Zástupce zde představil využití synchronizované bezpečnostní koncepce u jednoho ze zákazníků.

Pro odlehčení proběhly tři interaktivní kvízy, kdy přítomní partneři soutěžili o dárky jako bezpečnostní batoh, Bluetooth JBL a sedací vak Fatboy.

bitcoin školení listopad 24

Druhá část konference probíhala formou kulatých stolů věnovaných pěti různým tématům. Partneři s odborníky Sophos postupně probírali záležitosti týkající se Sophos Central, synchronizované bezpečnosti, podpory partnerů, prodeje a marketingu.

Zdroj: Sophos

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends