Obrazem: SWS uspořádala podzimní kolo RoadShow pro partnery

4. 10. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: SWS
Podzimní část tradiční RoadShow společnosti SWS se konala v šesti českých městech. Účastníci zde měli možnost seznámit se s novinkami v produktových portfoliích značek Avacom, Belkin, BenQ, Lenovo, Lexmark a Philips/AOC.

V polovině září se uskutečnila v Ostravě, Zlíně, Brně, Českých Budějovicích, Praze a Hradci Králové další kola produktových SWS RoadShow, tentokrát v zastoupení značek Avacom, Belkin, BenQ, Lenovo, Lexmark a Philips/AOC

Kromě těchto výrobců se prezentovala zákazníkům i dceřiná společnost SWS, firma Entec Solutions. Celkově se v šesti městech sešlo téměř 150 resellerů, na které v rámci kola štěstí čekaly ceny od společnosti Xiaomi či sleva na budoucí objednávky.

Úvodem všechny přítomné přivítal vedoucí obchodního oddělení Petr Lipner, představil aktuální nabídky společností SWS i Entec Solutions a seznámil resellery s interaktivními soutěžemi, které probíhaly po ukončení každé přednášky.

První část patřila sérii tří 30minutových prezentací IT výrobců, které byly nabity informacemi o nejnovějších technologiích, promo akcích, novinkách včetně kompletního průřezu stávajícího portfolia produktů a služeb.

Novinky v portfoliu i možnosti podpory

První vystoupila Klára Slámová z Avacomu, prošla portfolio značky a zmínila možnosti získání podpor a speciálních cen. Následovala prezentace Martina Kozdery z Lexmarku, jenž nabídl informace o produktové nabídce a obchodních nástrojích pro podporu prodeje.

Jaroslav Rakušan ze společnosti Lenovo spolu s product managerem SWS Radkem Števčekem přednášeli o produktovém portfoliu, podpoře a servisu značky. Nastínili i procesy pro získání speciálních cen.

V moravské části Roadshow přednášeli Vít Nezkusil a Matúš Vybošťok z BenQ. Jejich prezentace na téma podpory prodeje byla znázorněna na velkoplošné obrazovce Benq umístěné na motoricky polohovatelném a pojízdném stojanu.

Byla tombola? Byla.

V druhém týdnu přednášku Benq nahradila prezentace monitorů značek Philips a AOC, přednášel product manager SWS Jakub Klimt. Představil kompletní portfolio produktů a podal všechny informace pro úspěšný prodej těchto produktů.

Poté následovala prezentace Vladimíra Brože a Jiřího Falty za Entec Solution. Představili firmu, portfolio zastupovaných značek a nastínili i možnosti a formy spolupráce při realizaci větších a komplexních zakázek.

Poslední prezentace před tombolou a obědem patřila firmě Belkin. Její zástupce Jakub Ženka seznámil přítomné s portfoliem a možnostmi spolupráce při prodeji příslušenství této značky.

bitcoin školení listopad 24

Skvělá účast, komunikativní zákazníci, aktivní účast na workshopech – letošní SWS Roadshow proběhla v příjemné atmosféře a věříme, že tomu tak bude i v příštím roce,“ pochválil akce Petr Lipner, vedoucí obchodního oddělení SWS.

Zdroj: SWS

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14