Ohlédnutí za setkáním prodejních kanálů Comfor a Triline

5. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Prezentace dvou desítek výrobců z oboru IT, na dvě stě účastníků z řad výrobců a resellerů a atmosféra moravského venkova, to vše charakterizovalo letní setkání prodejních kanálů Comfor a Triline. Na přelom srpna a září je v Hotelu Medlov připravila společnost AT Computers. Co bylo pro partnery přichystáno tentokrát?

OOriginální doprovodný program spojený s moravským vínem, slivovicí, kroji, písněmi a tancem se spolu s přednáškami a workshopy nabitými zvučnými IT značkami projevily na velkém zájmu prodejců a resellerůriginální doprovodný program spojený s moravským vínem, slivovicí, kroji, písněmi a tancem se spolu s přednáškami a workshopy nabitými zajimavými IT značkami projevily na velkém zájmu prodejců a resellerů. Na setkání prodejního kanálu Comfor, které se uskutečnilo 27. a 28. 8., přijelo přes 190 hostů. Čekaly na ně například prezentace značek Acer, Asus, Canon, Microsoft nebo Toshiba.

Setkání výrobců, distributora a resellerů prodejního kanálu Triline se těšilo podobnému zájmu. Proběhlo hned následující týden, ve čtvrtek 3. a v pátek 4.  9. Pořadatelé zde přivítali dvě stovky účastníků. Opět nechyběli výrobci IT. Novinky představily třeba značky Lexmark, HP, OKI, Samsung nebo TomTom.

Společnost AT Computers je největším českým výrobcem PC a předním distributorem výpočetní techniky. Její profil najdete v naší databázi distributorů (nejprve se přihlaste)

Setkání Comfort a TrilineSetkání Comfort a TrilineSetkání Comfort a Triline

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data