Oracle kupuje Front Porch Digital kvůli správě multimediálního obsahu

16. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mch67 - Fotolia.com
Akvizice přinese Oraclu technologie pro nakládání s velkoobjemovým multimediálním obsahem.

Společnost Oracle uzavřela dohodu o akvizici Front Porch Digital (FPD), poskytovatele technologie pro migraci, správu a monetizaci velkoobjemového multimediálního obsahu. Koupě má být definitivně dokončena do konce kalendářního roku.

FPD spravuje přes 750 petabajtů dat svých zákazníků, mezi něž patří společnosti z oblastí médií, zábavy, veřejného sektoru nebo sportu, mimo jiné BBC nebo Evropský parlament.

Spojení Oraclu a FPD má dát vzniknout podnikové řešení pro správu, migraci, integraci, ukládání a dodávání multimediálního obsahu, a to jak v cloudové, tak v on-premises variantě. Oracle chce tímto posílit prodej svých vlastních databází, systémů, serverů a úložišť.

Finanční podmínky nebyly zveřejněny.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends