Oracle kupuje Maxymiser kvůli personalizovanému marketingu

22. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Oracle, Maxymiser
Cloudová platforma Maxymiseru se stane součástí řešení Oracle Marketing Cloud a umožní jí testovat, cílit a personalizovat webové stránky a mobilní aplikace pro různé zákazníky.

Společnost Oracle oznámila podepsání dohody o koupi firmy Maxymiser, poskytovatele cloudového řešení pro marketingové specialisty. Software od Maxymiseru umožňuje přesněji testovat, cílit a personalizovat webové stránky i mobilní aplikace pro různé zákazníky.

Oracle uvádí, že Maxymiser každý měsíc optimalizuje 20 miliard interakcí z hlediska zákaznické zkušenosti. Funkce Maxymiseru se stanou součástí řešení platformy Oracle Marketing Cloud,od čehož si Oracle slibuje efektivnější řízení marketingových programů napříč všemi digitálními kanály i celým životním cyklem zákazníka.

Platforma Oracle Marketing Cloud ve spojení s řešením Maxymiser nyní marketingovým specialistů umožňuje přestat se o preferencích zákazníků dohadovat, ale poskytnout jim požadovanou formu služby bez ohledu na použitý komunikační kanál nebo zařízení,“ uvedl Thomas Kurian, prezident produktového vývoje ve společnosti Oracle.

Zdroj: Oracle

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends