Oracle kupuje společnost InQuira, chce posílit Fusion CRM

1. 8. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor:
Oracle chce začlenit software pro management znalostí od společnosti InQuira do svých CRM aplikací Fusion a Siebel.

Oracle kupuje společnost InQuira, chce posílit Fusion CRMAkvizice firmy InQuira společností Oracle by měla být dokončena ještě letos. Podmínky dohody a finanční obnos nebyly zveřejněny.

InQuira obsluhuje více než 85 klientů jako Yahoo, 3M, Sprint či Avis. Její technologie má společnostem umožňovat zvyšovat efektivitu zákaznického servisu.

Zástupcům v call centru pomáhá nalézat přesné odpovědi na otázky zákazníků, a stejně tak pomáhá klientům nalézt svépomocí odpovědi prostřednictvím samoobslužných portálů a diskuzních fór. Podle webu společnosti má InQuira patentováno zpracování jazyka, které umožňuje určit „skutečný záměr“ zákazníkovy otázky.

Očekáváme, že se InQuira stane zásadní součástí služby Oracle Fusion CRM,“ uvedl v prohlášení Anthony Lye, senior viceprezident Oracle CRM.

InQuira také partnerem SAPu a IBM

Fusion CRM je součástí dlouhodobě vyvíjeného balíku aplikací Fusion. Oracle jej vyvíjel šest let. I přes masivní vlastní vývoj je zřejmé, že některé části portfolia Fusion budou zajištěny přes akvizice.

Integrace softwaru by neměla být problematická, jelikož Oracle aplikace InQuira propojuje s CRM On Demand již od roku 2009.

bitcoin školení listopad 24

InQuira spolupracuje také s firmami SAP a IBM. Oracle uvedl, že partnerství bude pokračovat jako obvykle až do té doby, než bude akvizice dokončena, poté budou partneři těžit z dalších investic do produktu.

Podle analytiků je krok logický. „Mohlo by se zdát, že výrobce jako Oracle, který již má nástroje pro správu obsahu a podnikové vyhledávání, by si mohl vyvinout vlastní systém pro management znalostí. Faktem je, že management znalostí je specifický nejen z pohledu technologie, ale i uživatelské základny,“ uvedl Ray Wang, výkonný ředitel společnosti Constellation Research.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends