Panasonic uvádí 4K profesionální LCD displeje řady SQE2 a CQE2

7. 12. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Panasonic
Nové řady SQE2 a CQE2 podle Panasonicu nabízejí lepší kvalitu sledování v jasně osvětlených prostředích, spolu s více funkcemi a flexibilní konektivitou.

Společnost Panasonic představila dvě řady LCD displejů nové generace 4K UHD Professional. Podle výrobce se hodí pro jakékoli místo a použití ve veřejných prostorách, ve firmách a ve vzdělávacích institucích.

Řada Panasonic SQE2 nahrazuje řadu SQE1, jedná se o pokročilé displeje navržené pro 24hodinový provoz a čisté zobrazení obsahu díky antireflexnímu panelu s vysokým stupněm ochrany proti odleskům, a to i ve velmi jasně osvětlené místnosti.

SQE2 nabízí displeje s jasem 500 cd/m² a antireflexní panel s úpravou proti odlesků. Pro maximální flexibilitu a čistý vzhled bez set-top-boxů nebo kabelů je řada SQE2 také vybavena slotem pro počítač Intel SDM.

Řada CQE2 nahrazuje řadu CQE1 a je ideální pro konferenční místnosti a učebny s maximálně 16hodinovým provozem a flexibilní konektivitou. Obsahuje širokou škálu modelů s úhlopříčkou 43–98 palců.

Vylepšená základní řada CQE2 se zvýšeným jasem na 500 cd/m2. Všechny modely podle Panasonicu disponují 4K LCD panelem s rozlišením 3840 × 2160 pixelů, který poskytuje vysokou kvalitu obrazu s přibližně 8,29 milionu pixelů.

bitcoin školení listopad 24

Panasonic dodává, že displeje obou řad mají nainstalovaný operační systém Android a jsou kompatibilní s prohlížečem HTML5 pro snadné použití pro digitální reklamu.

Zdroj: Panasonic

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data