Panasonic vylepšuje partnerský program pro prodejce odolných zařízení

15. 2. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Panasonic
Panasonic oznámil vylepšení partnerského programu Engage pro dodavatele odolných notebooků Toughbook a tabletů Toughpad. Zároveň shrnul rok jeho fungování v Evropě.

Společnost Panasonic oznámila rozšíření partnerského programu Engage pro dodavatele odolných notebooků Toughbook a tabletů Toughpad.

Nově byl na partnerském portálu zpřístupněn e-learningový vzdělávací program, která má partnerům pomoci se získáváním certifikací.

Během následujícího roku Panasonic hodlá posílit spolupráci s dodavateli softwaru pro Android a nová Windows 8.

Cílem je umožnit tvůrcům specializovaných aplikací maximální využití výhod odolných zařízení společnosti Panasonic s operačními systémy Android a Windows 8,“ uvedl Panasonic ve zprávě pro média bez bližšího upřesnění.

První rok programu Engage v Evropě

V Evropě partnerský program Engage, který se vedle odolných zařízení Toughbook a Toughpad vztahuje i na elektronické prodejní systémy EPOS, běží přibližně rok. Za tu dobu se do něj zapojilo téměř 500 partnerů z 35 evropských zemí.

Panasonic, respektive jeho divize Computer Product Solutions (CPS), svým partnerům nabízí technickou a marketingovou podporu. Program má také motivační složku, kdy partneři mohou dosáhnout na různé odměny za dosažené prodeje.

Panasonic uvádí, že například ve Velké Británii partneři registrovali obchodní příležitosti v hodnotě více než 200 miliónů liber.

Zatímco na počátku programu bylo skrze partnerské společnosti realizováno 35 % prodejů britské divize CPS společnosti Panasonic, aktuálně je to prý 70 % prodejů.

Součástí naší strategie uvádění nových produktů na trh tak je vybudování kvalitní partnerské sítě v České republice a na Slovensku,“ uvedl ve zprávě pro média Jakub Vokáč manažer divize CPS pro středoevropský region.


 

Aktualizace 18. 2.:

V České republice je v současnosti do programu zapojeno 8 partnerů, na Slovensku 9. Jde o distributora (Atlantis telecom), premium partnera (zatím jeden, do budoucna max. tři), resellery a ISV partnery, o které má Panasonic největší zájem.

bitcoin školení listopad 24


Panasonic s odvoláním na analytiky z VDC Research tvrdí, že ovládá téměř 66 % trhu s odolnými notebooky a notebooky se zvýšenou odolností.  S rostoucí poptávkou se prý objevuje častěji objevuje zájem o oborově specifická řešení založená na zařízeních Toughbook a Toughpad s cílem využívat tato řešení v terénu.

Zdroj: Panasonic, ChannelWorld

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends