Partnerská základna Microsoftu se měsíčně rozrůstá o 7 500 nových členů

6. 2. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © kentoh - Fotolia.com
Růst partnerské základny posiluje nepřímý prodej i vyšší výnosy z poskytování cloudových a řízených služeb. V rámci programu pro společný prodej mohou partneři uzavírat kontrakty ve větší hodnotě a výrazně rychleji.

Společnost Microsoft oznámila, že do jejího ekosystému se každý měsíc připojí na 7 500 nových partnerů. Růst podporuje nepřímý prodej a růst tržního prostředí spolu s vyššími výnosy z poskytování cloudových a řízených služeb.

Ppartneři v rámci programu Microsoftu pro společný prodej například za rok a půl od spuštění utržili  přes 8 miliard dolarů. „Nejde o příjmy Microsoftu, ale o tržby partnerů,“ zdůraznila šéfka partnerského kanálu Microsoftu Gavriella Schusterová.

Partneři uzavírají větší smlouvy a významně rychleji

Program, který nabízí odměny za prodej řešení třetích stran, byl uveden v červenci 2017. Během prvních dvanácti měsíců existence programu byly uzavřeny smlouvy v souhrnné hodnotě zhruba 5 miliard dolarů.

Schusterová vyzdvihla, že v rámci společného prodeje je možné uzavřít smlouvu až třikrát rychleji, kontrakty jsou až šestkrát větší a vedou k šestkrát vyššímu využívání cloudového řešení Microsoft Azure.

Nabídka společného prodeje zahrnuje celý ekosystém partnerů od prodejců s přidanou hodnotou, poskytovatelů řízených služeb a systémových integrátorů až po nezávislé dodavatele softwaru a malé i velké startupy.

„Zaměřujeme se na prodej vlastních řešení i prodej řešení třetích stran. Jde o naprosto ojedinělý individuální přístup – jeden partner, jeden prodejce a jeden zákazník,“ vysvětlila Gavriella Schusterová.

Bezpečnost a úložiště především

Popularitu partnerského prodeje zvyšuje poptávka po nabídce nezávislých dodavatelů softwaru zaměřující se na bezpečnost a úložiště. Jedná se například o společnosti Veeam, Check Point a Rubrik.

Schusterová v neposlední řadě uvedla, že partnerský ekosystém se rozrůstá i díky programu Cloud Solution Provider, který se stal nejrychleji rostoucím licenčním modelem Microsoftu. Partneři v rámci tohoto programu v loňském roce vzrostli v průměru o 31 %.

bitcoin školení listopad 24

Partneři prostřednictvím programu CSP integrují technologie Microsoftu do svých vlastních řešení, čímž zákazníkům dodávají více diferencovanou dlouhodobou hodnotu,“ uzavřela Gavriella Schusterová.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends