Partnerský kanál IBM v roce 2018 vykázal tržby přes 14 miliard dolarů

12. 2. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Cloudová divize IBM vloni vyrostla o 12 % na 19,2 miliardy dolarů, divize kognitivního softwaru dosáhla tržeb v hodnotě 5,46 miliardy. IBM se rovněž pochlubilo, že do jeho ekosystému se v roce 2018 zapojilo 13 000 nových partnerů.

John Teltsch, generální manažer partnerského ekosystému společnosti IBM ve svém zahajovacím projevu na konferenci PartnerWorld uvedl, že partneři společnosti v roce 2018 vytvořili přes 84 000 příležitostí a vykázali obrat přes 14 miliard dolarů.

Za úspěchem stál především přechod množství nástrojů do portálu My Sales Activity, jenž partnerům pomáhá spravovat obchodní styky s výrobcem. Teltsch zároveň uvedl, že v loňském roce získala společnost IBM 13 000 nových partnerů.

Společnost IBM dále informovala, že její cloudová divize vloni zaznamenala 12% růst na 19,2 miliardy dolarů. Divize kognitivního softwaru pak v roce 2018 vykázala tržby v hodnotě 5,46 miliardy dolarů, což nepatrně předčilo očekávání analytiků.

Red Hat zatím zůstane oddělený

K nedávné akvizici softwarové společnosti Red Hat generální manažer uvedl, že po přechodnou dobu budou oba kanály oddělené. „Kanály se od sebe velmi liší, a to jak v pobídkách, tak ve školeních a procesech získávání dovedností,“ vysvětlil Teltsch.

Mezi zákazníky Red Hatu patří i naši největší konkurenti. Z tohoto důvodu musíme postupovat velice opatrně a citlivě, aby Red Hat zůstal nezávislý na našich dvou společnostech,“ dodal.

Pilotní provoz My PartnerWorld se osvědčil

IBM představilo i nové iniciativy včetně softwaru pro spolupráci IBM Business Connect či ekosystému My PartnerWorld. Ten se zaměřuje na rozvíjení nových obchodních příležitostí a zavádění nových řešení na trh.

Teltsch uvedl, že program My PartnerWorld byl spuštěn v pilotním provozu ve čtvrtém kvartálu minulého roku a doposud vygeneroval přes tři stovky jedinečných spojení.

bitcoin školení listopad 24

Výrobce zároveň podrobně popsal, jak dále investuje do partnerských dovedností či zvyšuje možnosti růstu v segmentech jako je bezpečnost či hybridní cloud. V neposlední řadě zdůraznil, že i nadále plánuje vylepšovat partnerský ekosystém.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends