Partnerský program SAP se rozšiřuje o cloudové aplikace

4. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © CenturionStudio.it - Fotolia.com
SAP plánuje zapojit partnery SuccessFactors do svého programu a zjednodušit prodej cloudových služeb.

Rozrůstající se portfolio cloudových aplikací společnosti SAP ji vedlo k provedení změn v partnerském programu PartnerEdge.

Víc než 500 partnerů spolupracujích se SucessFactors, výrobcem cloudového řešení pro správu lidského kapitálu (HCM), které SAP akvíroval loni, se během roku 2013 zapojí do programu PartnerEdge.

Partneři „nyní mají příležitost se chytit rychle rostoucího cloudovém trhu a nabízet přední cloudová řešení a balíky své instalované bázi zákazníků,“ uvedl SAP v oznámení.

SAP se také snaží usnadnit život partnerům na straně kontraktů. Jediná smlouva jim umožní prodávat všechny cloudové služby SAP, a nebudou tak již potřebovat na každou samostatný kontrakt.

PartnerEdge pokrývá obvyklou sadu podpůrných služeb jako většina partnerských programů – technickou podporu, certifikace a školení, generování nabídky apod.

bitcoin školení listopad 24

SAP měl vždy dobrý partnerský program,“ uvedl analytik Ray Wang, CEO Constellation Research, přičemž dodal, že „jeho rozšíření o cloud by mělo pomoci s adopcí.

Cílem SAP je do roku 2015 generovat 40 % tržeb skrze nepřímé prodeje. V delším horizontu však bude výrobce muset postavit komplexnější nabídku PaaS (platformy jako služby). Partneři budou do budoucna vyžadovat vývojářský kit, který se používá snáze než klasické nástroje SAP pro vývojáře, dodal Wang.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14